Sunday, November 6, 2011

やた!デンバにいきました。

せんしゅうにデンバにかえりました。ほんをよみました、ねました、そしてオクピデンバにいきました。
オクピデンバはとてもたいへんでした。
じゅうにじにこうえんにきました。
The crowd, which had been camping there for weeks, was furious when a riot squad came to tear down their tents. They resisted, and some shouting and shoving resulted. The police then began to fire rubber bullets and pepper spray into the masses, who scattered in fear and pain. Soon, people were handcuffed and arrested, and the police formed a line guarding the street. Only mild brutality occurred from then onward.
たいへんだすね!
いつよじにうちにかえりました。おおとさんとおおかさんはテレビーをみました。
せいかつですか。いいですか。
はい、はい。いいです。
しつれいします。

No comments:

Post a Comment